Saturday, June 5, 2010

mari bercinta

Suka tak kalau orang yang anda suka, sukakan anda?

Suka tak kalau orang yang anda sayang, sayangkan anda?

Suka tak kalau orang yang anda cinta, cintakan anda?

Suka tak kalau orang yang anda rindu, rindukan anda?

*mood: jiwang-jiwangan. :)*

Bagi saya, saya sangat suka kalau orang yang saya suka, saya sayang, saya cinta dan saya rindu, merasakan benda yang sama macam saya rasa..lagi-lagi kalau dia ikhlas menyayangi, merindui, dan menyintai kita.

Untuk post kali ni, saya nak ceritakan pasal buah hati saya. Okay., first sekali, saya tahu semua orang pun bercinta, ade balak, pakwe, gewe sendiri kan? Tapi takde pun nak tunjuk boyfren sampai macam ni.. kan? Kan? Hahaha. Bukan kata korang korang dan korang aje yang berfikir macam nih.. saya pun sama okay.. Dulu dulu pun bercinta, tapi takde plak sampai nak tunjuk-tunjuk..tapi untuk cinta kali ni, ada kelainannya. Banyak sebab nya! Dia terlampau banyak membantu saya selama hampir setahun nih. Banyak sangat tak terkata. Nak bagitahu, tapi rasa macam tak perlu lah, sebab itu antara saya dengan dia. Ape yang saya harapkan, kami kekal untuk selamanya.. AMINNN.. Walaupun kerap gadoh, masa diawal pengisytiharan “couple” , tapi benda tu semua tak jadi masalah untuk kami berdua untuk teruskan hubungan kami. Selain itu jugak, saya cukup mengharapkan, tidak ada dan tidak akan ada orang yang mampu merosakkan hubungan kami.. :) okay. Cukup. Hehe. jum jum, saya kenal kan dengan ENCIK KINGKONG saya yang segak dan cantik macam saya..

Nama: MUHD IQMAL BAHARUM

Umur: 20 TAHUN

Status: MARRIED WITH NORSYAHIRAH JAMALUDIN :)

Hometown: JOHOR BHARU

Okay. Okay. Kalaw korang ada tengok muka budak nih dengan perempuan lain, korang dah bole report dekat saya dah. Tapi.. korang takkan jumpa dia dengan perempuan lain punya. Ngee~


To my sayang,

Sorry lah dedahkan identity.. siap bagi butiran diri you lagi. Haa.. I dah banyak dah spy yang tolong tengok kan you nih, so you tak bole buat hal. Hahaha. Elehh.. sebenarnya takyah buat macam ni pun takpe, I tawu sayang I sorang ni takkan buat mcm nih punya. Saja jeh nak kenal kan you dekat org yang baca blog i nih. Hehe. Jangan mara.. nanti kena jual. :))

2 comments:

  1. tahniah2. encik kingkong awk mmg terbaik. untuk awak. hehe. sy suke. post nihh! huhu.

    ReplyDelete