Saturday, June 5, 2010

ASSIGNMENT UNTUK HOLIDAY KALI INI ADALAHH…..


TASK FOR HOLIDAY

Yeee… ini dia assignment saya untuk cuti ni. Menslimkan peha kuuuu!! Hehe. Memandangkan makin hari makin besar peha ku, jadi molek lah ianya dikecilkan sedikit. Dah macam bantal dah peha ni weh.. dah sama saiz dengan bantal peluk.

Jadi bagi mengecilkan peha ini, saya menggunakan produk keluaran BIO-ESSENCE. Contoh gambar produk yang digunakan, anda boleh lihat seperti di gambar yang disediakan diruang post ini. Produk ni tercipta untuk mendapatkan bentuk badan yang diidam-idamkan oleh semua wanita. Dalam kotak ni mengandungi 3 barang,iaitu:

1. INCHILOSS BODY CREAM

2. INCHILOSS SHOWER SCRUB

3. CELLULITE TREATMENT.

Yang paling menarik tentang produk ni, ada menyatakan dalam masa 28hari je, badan kita boleh slim. Auwww <3.> Tu yang buat orang tertarik nak beli produk nih. Tapi point nya kat sini, benda ni adik saya yang beli ye.. bukan saya.. J saya Cuma tumpang pakai aje benda nih. Hehehe. Nak beli tak mampu.. bedal aje ape yang ada dekat rumah ni….


Mari kita tengok sejauh mana keberkesanan produk ni dalam masa 28hari ye.. saya akan updatekan perubahannya dalam masa 28hari lagi.. TUNGGUUUUUUUUUUUUUUU.. :)

2 comments:

  1. hehe. comel je lahai ko ni sera ku. kecik kn peha yer. selamat berjaya sy doakan. hehe.

    ReplyDelete
  2. hahahak. sedang mencuba.. tapi tak nampak ape2 hasilnya punn. hahahaha

    ReplyDelete