Sunday, June 13, 2010

saya minat melukis, tapi melukis tak minat saya..

Hari ni saya belajar melukis ye kawan-kawan.. ehehe. anehnya tentang saya nih, saya melukis perkara yang tak bermotif. main ikot suka aje. layangkan aje pen ke atas kertas lalu diconteng dan dicoret dengan otak yang kosong. ouh. lagi satuh.. ini lah benda yang saya suka sangat buat bilaa dalam kelas... kena dengar apa lecturer ajar, bila kena buat kerja lecturer bagi, bila nampak pen dan kertas, bila nampak meja yang bersih, bila saket hati dengan orang, bila tak tahu nak buat apa.. dan... bilaaa... bilaa larut malammmm... suasana sepiii..(nyanyi sket lagu saloma) haha.

Sebenarnya, saya suka melukis, tapi melukis yang tak suka saya. sebab setiap kali saya lukis, mesti jadi macammmmmmmm..... sampah! huhu.. tangan tak berape nak dibedung lah katakan.. tu yang jadi macam sampah tuh. walau bagaimanapun.. saya tetap mencube, mencube dan mencube supaya saya bole melukis dengan baik... (aicehh, poyo aje ayat. HAHA)..


"got my eyes on youu"

"no name"

"attraction of flower"

7 comments:

  1. awesome drawings..
    very unique..

    ReplyDelete
  2. nice la. ad rupe gk dr i yg melukis nih you. haha. good try then!

    ReplyDelete
  3. dilalalala.. thanks doe. but i rasa, tak lawa.. hahaha

    ReplyDelete
  4. ni kira lukisan abstract la kan..
    ;p

    ReplyDelete
  5. yg first drawing tu aku bid dgn harga 20sen. :)

    ReplyDelete
  6. izzy: hehehek. abstract? bole lahh.hahah

    syaidatulamiza: haha. sengal kaw neh. :)tak sngka bole dijual jugak ehh. walaupun 20sen. nyahahaha

    ReplyDelete