Tuesday, June 29, 2010

happy 5th month anniversary.

kami dah decide beberapa hari yang lepas bahawasanya, start dari bulan ni nak buat diary kami sendiri.
"OUR DIARY."


dan start bulan ni j
ugak untuk setiap bulan anniversary kami nak bertukar-tukar kad kahwin.
ehhh...silap.. kad a
nniversary. *amboi gatai benau hang sera* hehehe.

hasil buatan SAYA untuk DIA. <3


terma dan syarat untuk kad kahwin antara SAYA & DIA adalah seperti berikut (hehe):

1. pertukaran kad ini adalah mengikut hasil kreativiti sendiri.
2. tak bole dihasilkan oleh orang lain.
3. pertukaran WAJIB dilakukan pada setiap bulan anniversary.
4. ianya adalah untuk SAYA & DIA sahaja.
*maksudnya, DIA buat untuk SAYA, SAYA buat untuk DIA.
5. perlu diselitkan apa-apa sahaja ayat didalam. JANJI ADA!

okay.. dah. cukup.
sekian, TERIMA KASIH.


love,
SERA <3



2 comments:

  1. haha. korang comel gilerr! suke tgk korg cmnih. :) huhu. wish u happy always with his love!

    ReplyDelete