Saturday, March 13, 2010

update update update

update. update. hish. lama dah tak update blog kan. takpe takpe. harini blog di update. update smbil makan meggi.
hahaha.. ni nak tunjuk cket gamba muka baru bangun tidur, dengan tak mandinya, plus tak gosok giginya... terus menatap meggi.... hahaha. gila tak senonoh perangai budak neh.

ermm.. harini pagi2 lagi SI MOK dah buat saya tersenyum. time tengah makan meggi ni lah dye buat saya tersenyum. haihh.. meleret sampai ke telinga senyum dibuatnya. nak tawuu.., kenapa? sebabnya........

bangun pagi2 aje masa saya bukak facebook trus bukak notification saya, tengok ade komen dr dye.. trus interested nak bace. ehehehe. dye komen kebykkan gamba saya dye kata.... NAK DIE! banyak pulak tuh. rasa mcm chomel pulak. hahahaha. hampir sume gamba dekat profile picture tuh dye kata dye nak saya. CHOMEL! chomel sgt. hahahaha. tawuu.. mesti dye rinduuu.. confirm.. hahaha. ;))

**imytoooo syg =/



No comments:

Post a Comment