Monday, February 1, 2010

SWEET MEMORY IN JANUARY





This month, u banyak spent time dengan i.. best gila. thank you sayang.I LOVE YOUUUU!! Hee~~ I love the time that you share with me. ;))

Walaupun bulan ni dia banyak spent time dengan aku tapi aku tetap tak bole lupa pergaduhan yg membuatkan kami masing-masing “down”. Macam tak sangka peristiwa macam tu bole terjadi. Salah sape?? Huhu.. tuu dah semestinya salah aku ler.. tapi tak sangka betul, sebabkan pergaduhan tu hubungan kami renggang buat seketika. Tak sangka jugak aku bole terfikir nak jauhkan diri dari dia. Huhuhu. ALHAMDULILLAH…. Sekarang semuanya dah oke. Kami kembali pulih seperti sediakala.. AMINNN.. *lagipun aku memang takkan bole jauh dari dia, dah cuba tapi memang tak mampu.* ;)))

>>> i mintak maaf cuz banyak buat u sakit hati. I didn’t mean to hurt you. MAAF. Yang penting, I love youuu .. ;))

ikhlas; SERA......



No comments:

Post a Comment