Thursday, February 4, 2010

si kenit ku

Hihi. Harini saya nak perkenalkan awek kesayangan. Iaitu dila. ;)) sumpah ni gf aku. Walaupun baru aje kenal ngan awek ni sem lepas, atau lebih spesifik bulan Oktober 2009, tahun lepas. Tapi senang gila berkawan ngan dia ni taw.. walaupun badan dia ni kecik tapi mulut dia….. ya ALLAH sumpah rasa macam banyak. ade je idea yang nak bagi aku gelak... japp.. ni haa.. gamba dia.. hehe...;)

Haa.. ni lah dia gf aku. Tengok lah betapa kecik dan kenitnya dia. Hahaha.

Ehh.. kejap-kejap... Saya bukan lesbian a.k.a lesbo yeee…..Tak tergamak aku nak jadi lesbian ni. Nabi tak mengaku umat. ASTAGHFIRULLAHHALAZIM…… Hehe. Girl friend je kot.. kawan perempuan aje. haha. ni awek classmate sebenarnya. Kepunyaan AL-RABBANI HAKIM BIN MOKHTAR. Ehehehe. apapun saya sayang sama ini perempuan. DILA ;))

~sumpah ILYSM DILA. Mmmuuuaahhhxx..










No comments:

Post a Comment