Thursday, December 24, 2009

nak 'potong' atau tidak?



oke. hari ni bole dikatakan aku sgt hebat. sebab aku paling awal bangun antara semua yang ada kat rumah.. oke! haha. (cehh. gila bangga bangun awl, pdhal baru sekali.) hahahaa. ala. tak heran lah ape korg nak kata. janji aku bangun awal harini. ;)

hmm. bangun2 jea, ternampak muka bdk chomel dekat cermin. (tibe2 hati berkata)hisy. chomelnya bdk nih. chomel gila.... eh, lah, patot lah chomel. engatkan sape lah tadi. aku kan mmg chomel. ngehngehngeh. (busuk gila perangai, puji diri sendiri.) ala, kalau aku tak puji diri sendiri sape lagi nak puji kan kan? hahaha. hmm.. harini bangun2 jeh aku tatap muka aku dekat depan cermin. lama jugak lah tenung cermin yang ade depan aku time tuh. tatap muka sendiri. gila takde keje kan kan? hahahaha. aku sebenarnya tengok rambut aku yang semakin panjang nih. tapi kan, rambut aku sebelah panjang,sebelah pendek. ekekeke. aku sengaje gunting sendiri sebelah lagi bagi pendek dua minggu lepas. sajo den nak toraiiii pesyen baru.

hmmm. tiba-tiba terdetik plak lah hatiku.. (aisey, terdetik gituh.. sastera gila ayat kaw sera. haha) sama ada nak gunting rambut atau tidak. nak ku gunting, rasa macam sayang. nak ku bela, rasa rimas pulak. yela, sebab dah biase pendekkan rambut, sejak masuk kampus nih. hmm. tapi kalau tak dibela panjang, takot rambut ni merajuk pulak nanti. taknak panjang-panjang, macam tuuu jelah pendeknya sampai ke sudah. tapi aku dah selesa sgt dengan rambut pendek! haihh... dilemma. dilemma. dilemma.

persoalannya kat sini nak gunting atau tidak ye?
sila kawan-kawan bagi idea.
a) gunting
b) bia aje panjang..

4 comments:

  1. ngeh3. potong atau bia pnjg??
    hmmm. musykil2.

    i ase better u try rmbut pnjg lak. hehe. kn u kte nk rmbut cm sabby. erm???
    heheheh.

    lg pn i pn ase cm nk bela rmbut pnjg lg. sejak2 si adek x bg potong. bia la dy ny pasal la i x jd potong.

    ReplyDelete
  2. whoahh.. bagusnya ini anak.. muahaha. yep2. nampaknya saya mahu biarkan rambut saya panjang buat sementara waktu nih. tapi kan.. kingkong tak suka saya rambut panjang lahh.. sian pulak deka``t dye..
    wuuu

    ReplyDelete