Wednesday, September 23, 2009

raya pertama, kedua dan ketiga.

CITER PASAL RAYA PERTAMA DULU!
oke raya pertama sgt memenatkan. Mana xnya uma opah penuh ngan org. haihh.. aku nih jugak yang kene bertungkus lumus bwt keje didapur... yang paling menyesakkan aku.. skali dtg ramai2. pastuh tanpa henti. bayangkanlah mcm mana robot bwt keje? mcm tu lah aku pny bwt keje kat dapur uh.. hahahaha. oke. anggaran utk hari pertama je dlam lingkungan 50 org... baru hari first dh pnt. haihhh..tp pnt2 pn dpt dwet raya. oyeahhhhh.. hahahaha

oke cerita hari kedua plak
raya kedua kureng lah cket pntnya. tp still pnt jugek.. aku engat hari first je ramai org. upenye hari kedua pn same jeh. tp xramai macam hari first lah. ngeee~~ tuh pn, sbb dh mls nk layan org pny psl family aku pn lari g uma sdare yg lain.. hahahaha. lari...lari.. ramai wohh.. hmmm...

hari ketiga
oke cket dr hari sbelum2 neh. dh xpnt sgt dh.. hehehe. sbb hari2 serve org makan. so dh biase. hahahahaa.

No comments:

Post a Comment