Sunday, September 6, 2009

TANK PERUT BESAR SGT!



happy gila ouh.
ngeee~~
smlm aku kuar bersama classmate. iaitu imal,bunny,keyla,es a.k.a seed! hahaha
berpecah kpd dua kereta. sbb bunny bawak membe dye. kami(keyla n sera) naek kete es. CPS baru. tuh paling xtahan. hahahaha. hmm, kiteorg pegi BANDAR MELAKA je sbb nk shoot 7picture. naseb baek ade dorg neh, berjalan jugak keje aku. kalaw x,bkn main lg. aku rase langsung xbergerak kot keje2 aku. hahaha. hari panas bukan main lagi. dekat bandar melaka. smpai aku smpat beli kipas sbb panas taw x?
hahahah. hmmmmm.. kteorg sume berbuka dekat "BURGER KING MP". ngee~~
hari ni lagi sekali aku berbuka lambat. adeyhh. lapar gile kot tgk imal ngan es hentam makanan dpn dorg uh. terpakse lah den telan air liurr jea dlu. sesampai jea makanan kat meja aku. huuu~~ ape lg talee sepuas2nya. smpai licin aku pny talam uh.. hahahah. lapar lah jack. xbole bwt pe. ngee~~


perkara yg memalukan, sbb imal ckp.
"bdn kecik, tank perut bkn main besar lagi". hoh, imal kalaw lah u tawu betape enaknya makanan yg i tgh mkn tuh, org pose biase lah. time berbuka nafsu tggi cket. hahaha. es plak bole ckp " hai,sierra leone ni dh dpt makanan trus senyap?" haha.es u kne phm situase sera bertemu ngan makanan selepas ini, mmg kompem akan diam terus. hahahaha.

No comments:

Post a Comment