Sunday, August 9, 2009

LETIH GILA

oke. bermula dari hari khamis. hari khamis aku kena siap kan outline untuk BEL! gopoh jugak lah buat outline sebab nak kena hantar besok kat bilik madam sbelum kul12. if lewat kena tolak markah. baik siapkan awal2 daripada markah aku kena tolak.aku bukannya pandai sangat. kalaw asyik tolak markah jea tak pasal2 jea aku kena repeat. SUMPAH TAK MAHU! hahahaha. malam tuh dalam kul 12 siap outline BEL je aku terus print. AMINNN. siap pun. Lepas habis buat outline BEL ade lagi yang aku nak kena buat. disebabkan esoknya aku ada "NEWS QUIZ".aku kena baca surat khabar NEW STRAITS TIMES (NST) edisi hari khamis punya untuk quiz hari jumaat. sumpah susah doe. entah apa yang aku jawab aku sendiri pun tak tawu. gila lah. apa yang ada dalam otak aku pun aku tak pasti. tp kepala aku serabut doe! susah gila nk masuk ape2 dalam otak nih. banyak gila yang sedang difikirkan. makin hari makin serabut plak. dengan masalah kelasnya, masalah dengan kawan lagi, masalah ngan manusia yang menyakitkan tuh lagi,masalah duit lagi dan macam2 lagi lah. banyak sgt yg aku pikirkan. tp aku oke. cuba amalkan apa yang emy ckp, jgn biarkan org nampak masalah kita. so, COOL oke~!

No comments:

Post a Comment