Thursday, July 23, 2009

BENDA yg tak DISANGKA-SANGKA!

perbualan sesama manusia

>>" ------,can i ask u something"
>> yeah.,sure..tny lah..ape dye?
>> "hmm..awk dh ade bf ke?"
>> knp u tny i mcm tuh eh?
>> "errr.. sbb sy ingin tahu..sy sukakan awk..ermm.."
>> haa..err..err..------..kte baru knl lah..kte kwn jea dlu bley?
>> " boleh.. sy setuju..just take your time..sy faham.. u need time to understand and know me.."

heee~~~firstly.,hepy sbb tawu ade lg org suka aku..tp aku xsuka nk bg harapan..
sbb susah laa...baru pas break nk couple..koje gilerr..lgpn susah aa ngan org laki skunk nih..bila xsuka asyik nk cari point jea...hari-hari hati saket..agak2 korunk..korunk tahan ke klo gadoh hari-hari?hissyy.,sumpah aku dh xsnggup..bia aku hidup single lg baik drpd hari-hari gadoh dan menyakitkan hati,then menangis sbb bnde bodoh..bodoh jea..huhuhuhu...

to sume gurl kt luar sana...korunk tayah lah membazir airmata korunk kat laki yg hari2 bg korunk pressure..if dah mcm tuh mknanya laki uh dh xnk kat korunk..klo ade jeh bnde yg kecik tp diperbesarkan tuh adelah mknenye tuh...tp apepn korunk kne pkir yang terbaik untuk diri korunk..jgn terlampau memaksa diri untuk terus jadi si dungu..hahaha..aku mengaku dlu aku pnh di dungu kan..huhuhu...tp nk bwt mcm mana time syg ape pn xperasan kan..kan..hahaha..tp skunk benda slalu nmpk dpn mata..DH ALLAH NK TUNJUK..tuh yg nmpk sume dpn mata tuh..
heeee~~~
RENUNGKANLAH DAN SELAMAT BERAMAL..
=P

2 comments: